Oferujemy wyłącznie szkolenia dedykowane, ponieważ jesteśmy przekonani, że warsztaty są skuteczne tylko wtedy, gdy są opracowywane pod kątem indywidualnych potrzeb każdego klienta. Dlatego szczegółowe oferty i programy najpierw omawiamy ze zleceniodawcami, poznając ich potrzeby biznesowe i wyzwania rynkowe, a po zaakceptowaniu naszych propozycji przeprowadzamy własne wywiady wśród wybranych pracowników klienta, aby szczegółowe treści szkoleń były jak najbardziej przydatne i dopasowane do potrzeb uczestników. W zależności od wymagań naszych klientów, szkolenia mogą trwać pół dnia, jeden dzień lub dwa.

Naszym głównym celem jest oferowanie najwyższej jakości szkoleń, które rozwijają umiejętności indywidualnych pracowników i całych zespołów i przekładają się jednocześnie na efektywność i rozwój całej organizacji.

Specjalizujemy się w szkoleniach i praktycznych warsztatach w następujących obszarach (przeprowadzanych głównie w języku angielskim):

  • Business presenting and public speaking (warsztaty indywidualne i dla grup)
  • Working in multicultural teams
  • Managing multicultural teams
  • Advanced Business Communication in English
  • Customer care in English
  • Enhanced interpersonal competences for your success (small talk, networking, relationship building, political savvy)
  • Diversity awareness training programs and workshops
  • Expat training programs
  • Media training
  • Crisis management simulation training
  • Coaching for managers and leaders
  • Team coaching
  • Business coaching
  • Relationship coaching
  • Executive coaching (individual and teams).

 

Prosimy o kontakt, aby omówić konkretne potrzeby szkoleniowe Państwa firmy.

 

 

 

Jak przemawiać: przykład wystąpienia publicznego, Rafał Motriuk, TEDx Wrocław, 2015